Cápaorrú BMW-k, hová tűntetek?

2011. június 28. - klarky

A minap azon gondolkodtam, hogy bár a BMW általában kínosan ügyel arra, hogy a tipikus márkajegyeket – mint pl. a négy kör lámpa, a dupla vesés hűtőmaszk, a hokiütő C oszlop – minden új autóján újrafogalmazva bár, de alkalmazza, van egy dolog, amivel réges-rég felhagyott. Ez pedig nem más, mint a cápaorr, ami a hetvenes évek végén, a nyolcvanas évek elején oly jellemző volt a BMW modellekre.

Ennek nyilván megvan a racionális oka, - gondolok itt olyanra, hogy a gyalogosvédelmi szabályok talán nem teszik manapság lehetővé az ilyen orrkialakítást – de az is lehet, hogy a BMW ideológusainak ma már nem tetszik ez a megoldás. Az igazság az, hogy nekem viszont hiányzik.

 

A cápaorr talán legszebb képviselője az E24-es gyári kódú 6-os sorozat volt, ami egy igazi, hatalmas luxuskupéként tündökölt, és aminek ma futó utódja sajnos annak még a szellemi örökséget sem viszi tovább.

 

Azon méláztam, hogy vajon lehetne-e ma valami megoldást kitalálni arra, hogy a cápa is úszhasson és a gyalogosok is túléljenek egy esetleges gázolást. :-) Gyorsan digitáblát ragadtam és megálmodtam ezt:

 

 

Úgy gondolom, hogy a lemezek ügyes szabásával megoldható lenne a dolog, egyszerűen a homlokfal és a sárvédők illesztését kell ferdén megrajzolni és optikailag máris kész a vágyott vonalvezetés. Jó lenne, ha lenne megint ilyen, nem?

 

A bejegyzés trackback címe:

http://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr193021925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

vancello · http://vancello.hu 2011.06.29. 09:42:51

Bízzunk benne, hogy előbb-utóbb visszanyúlnak ehhez a formai bravúrhoz BMW-ék.