K report

Óvári csirkemell-szelet

2012. február 16. - klarky

Egy nagyobb megmosott, papírtörlővel leitatott csirkemellet éles késsel vágj 3 kb. egyforma szeletre lapjával párhuzamosan. Az így kapott husit folpackon keresztül kicsit klopfold meg, épp csak annyira, hogy a rostok fellazuljanak. Sózd, borsozd, pirospaprikázd, majd rakd félre pihenni.

Egy közepes vöröshagymát kockázz fel, serpenyőben némi olajon és/vagy olvasztott szalonna zsírján fonnyaszd meg. Ha ez megvan egy kis doboz lecsepegtetett szeletelt gombát önts hozzá, sózd, borsozd és egy kupica víz hozzáadásával fedő alatt kb. 20 perc alatt párold puhára.

A hússzeleteket terítsd kiolajozott hőálló edény aljára, az elkészült gombát halmozd rá, majd fedd le egy szelet sonkával és egy szelet sajttal. Önts alá egy kis vizet, fedd le, majd tartsd előmelegített sütőben hozzávetőleg 190 fokon 15-20 percig. Ha a hús megpuhult vedd le a fedőt és olvaszd/pirítsd rá a sajtot. Köretnek adhatsz hozzá rizst, burgonyapürét vagy hasáb krumplit, kísérőnek mehet hozzá meggybefőtt vagy savanyított káposzta, ahogy ízlésed megkívánja.

Ha eddig eljutottál és elég ügyes voltál, valami ilyesmit kell, hogy az asztalodon láss:

Jó étvágyat hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr224119746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.ancs 2012.03.02. 14:09:40

Ezt már mintha olvastam volna pár helyen...:DDD

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.03.02. 14:44:40

@m.ancs: Az lehet, de tekintve, h pld. a fotó saját, ergo ezt tényleg én készítettem el az elejétől a végéig és én is jegyeztem le máris több, mintha átemeltem volna egy receptgyűjtő oldalról.
süti beállítások módosítása