Tessék mondani, ez hogy van???

2009. október 04. - klarky

Nézem a Formula 1-es konstruktőri világbajnokság állását a Suzuka-i futam után. A számok láttán kicsit elkerekedik a szemem. De beszéljenek a képek:

 

És itt van még egy:

Anélkül, hogy különösebben kommentálnám a dolgot, had kérdezzem már: Hogy lehet az, hogy a vérprofi gyári csapat ennyire le van maradva azokhoz a csapatokhoz képest, melyeknek csak a motort szállítják. Nem lehet, hogy lázas motortervezés közben elfogy az energia maga az autó, az aerodinamika megtervezésére?

Gondolom a kis csapatoknál a lelkesedés, a bizonyítási vágy komoly szerepet játszik a jó eredmények elérésében, míg a gyáriak már picit belefásultak ebbe az egészbe. A cégvezetők helyében valaki(ke)t azt hiszem fenéken billentenék. És a Brawn-nak még egy rendes szponzora sincs. Hihetetlen, nem?

(Tudom, hogy a Force India is Mercedes hajtáslánccal megy, de akkor is...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr391427248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piettro 2009.10.05. 09:05:26

Lehet, hogy a vérprofi csapatnál olyan a döntési lánc, mint a mamutoknál? Minden döntést/újítást először iktatni, kétszer elveszíteni, megtalálni, 6 aligazgatóval láttamoztatni kell? :)
A "kis" csapatoknál nagy a megfelelési kényszer, a többiek meg lehet, hogy már csak rutinból nyomják. Sokszor van ez így.