K report

Goldenblog 2011

2011. augusztus 08. - klarky

Kedves erre járó érdeklődő/olvasó! 

A néhány nap múlva kereken 2 éves kreport blog 120 bejegyzéssel a háta mögött úgy döntött, hogy megméretteti magát a hazai blogok népes mezőnyében és elindul a Goldenblog 2011-en.
 
Ahogy anno, a kezdetekkor is gondoltam – és ezen alaptézist azóta is magaménak vallom – elsősorban saját szórakoztatásomra szerkesztem ezt a netes naplót, de persze mindig jól esik egy pár visszajelzés, biztató komment. A Goldenblog 2011-es verseny keretében ezúttal szavazat formájában is tetszést lehet nyilvánítani, így bár a majd 2000 induló közt mondhatni az esélytelenek nyugalmával, de arra bíztatom a nagyérdeműt, ha tetszik amit itt lát, esetleg
 
  • az én iránymutatásom alapján sikerült összedobni egy finom fogást (mondjuk ezt itt, vagy ezt),
  • miattam vettél, vagy nem vettél valamit,
  • segítettem megoldani ügyes vagy bajos gondodat,
  • vagy talán láttál nálam egy jó kis uticélt, ami felkeltette érdeklődésed és ellátogattál ide, vagy mondjuk oda,
  • hozzájárult egyik, másik bejegyzésem fotós tudományod fejlődéséhez,
  • tetszik a hobbim vagy a gyűjteményem és te is belefogtál
 
kérlek ne hezitálj. Jobb oldalt fent találsz egy kék szavazóablakot, klikkelj, szavazz, támogass engem!
 
Előre is köszönöm, ha engem választasz, maradok hű történetmesélőd:
 
klarky
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr53134139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása