K report

Földrajzból elégtelen

2010. szeptember 24. - klarky

Tudom, hogy ostoba szokás, de van egy olyan dilim, hogy kajálás közben valamit olvasnom kell. Igazából teljesen mindegy, hogy mit, lehet újság, prospektus, szórólap, de ha más nincs, szívesen elolvasom a kezem ügyébe kerülő csomagolóanyagokon lévő feliratokat is. :-)

 
Tegnap munkából hazatérve leültem enni, és tekintetem a savanyúságos üvegre vetettem. Épp nézegettem a rendkívül érdekfeszítő összetétel listát, már majdnem vég olvastam az összes létező nyelven, ami mondjuk Budapesttől mért 1700 km-es sugarú körön belül beszélt, mikor a magyarhoz érve kicsit lefagytam.
 
Az van ugyanis, hogy a LIDL Freshona márkájú csemegeuborkájának címkéje szerint Magyarországon – ha jól látom – szlovákul, míg Szlovákiában magyarul beszélnek az emberek. Ajjaj, gondoltam magamban, mekkora mák, hogy Fico még ezt nem olvasta, és amúgy meg északi szomszédunk épp most enyhít a nyelvtörvényén.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Azért furcsa, hogy török rokonaink (állítólag innen származik a termék), nem tudják, hogyan beszélnek felénk a fogyasztók, pedig ha csak az itt eltöltött 150 évre gondolok lett volna idejük bőven megtanulni a leckét.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Megjegyzés: Mielőtt valaki azzal jönne, hogy miért eszem a német karvalytőke török importját, annak elmondom, hogy megkóstoltam a LIDL-ben kapható magyar uborkát is (azt hiszem Korona a neve), de nagyságrendileg rosszabb mind az íze, mind az állaga, mint ennek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr862321052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piettro 2010.09.25. 17:08:28

Miből gondolod, hogy nem kínában nyomtatták? :)
Amúgy meg: piacon (Búza tér?), őstermelőtől => igen finom uborka.;)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.27. 11:20:37

@piettro: Jesszus, a kínaiak már a spájzban vannak? 8-)

/Csak nem.../
süti beállítások módosítása