K report

Mai vacsora

2009. november 16. - klarky

 

Nem vagyok egy szakács fenomén, de olykor rám jön a főzhetnék és akkor nagy kedvvel esek neki a feladatnak.
 
Ma munka után hazaérve szintén ilyen hangulatba kerültem és összehoztam az alábbi finomságot.
 
A recept nem túl bonyolult, bárki könnyen megpróbálhatja és viszonylag gyorsan meg is van. A lényege, hogy felkockázott csirkemellet sózunk, borsozunk, majd olvasztott bacon zsírjára tesszük sülni. Nekem tegnapról volt idehaza némi sültkolbász zsírom is, így azt is alá tettem, mellyel még finomabb ízt értem el.
Amikor kész lett a csirke kivettem a serpenyőből és ugyanabban a jó kis fűszeres, zsíros készségben összeraktam egy kis lecsó alapot. Ehhez hagymát pirítottam üvegességig, majd paprika, paradicsom, pár gerezd fokhagyma és só került még bele, tehát nem egy nagy dolog ez sem.
 
Én szeretem a friss, ropogós ízeket, ezért nem főztem sokáig a lecsót és pláne nem sütöttem le. Amikor kedvemre valónak gondoltam, az egészet párolt rizsre halmoztam és nekiültem. Az eredményt az alábbi kép szemlélteti. Finom volt, annyit mondhatok!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr821530339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piettro 2009.11.17. 10:51:52

Vacsoracsata, mi? :) Hétvégén nálunk a kedvenc zöldségesemnél sosem kapni azt szombaton, amit előző nap a TV-ben főztek. ("Múltkor avokádót kerestek, bazdmeg, azt se tudják mi az!")

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.11.17. 19:30:44

@piettro: Ott is ezt főzték? Isten bizony nem láttam, nem szoktam nézni!

Avokádó? Muhahaha... Életem egyik legnagyobb csalódása volt. Felkészültem egy klassz trópusi gyümölcsre, aztán se íze, se bűze! 8-)))

piettro 2009.11.19. 10:34:04

@klarky: Nem ezt főzték, dehogy.
Csak utaltam rá, hogy mennyire befolyásolja a zembereket a TV. Ami ebben az esetben valljuk be, egyáltalán nem baj! Én néz(eget)tem, és néha tényleg jó ötletek voltak benne.
süti beállítások módosítása