K report

Ezmiez? - megfejtve!

2010. április 18. - klarky

A képen látható autót ma délelőtt fotóztam a házunk előtti parkolóban. Aki először kitalálja, hogy mi lehet ez (márka, típus) az azon túlmenően, hogy általam az autótudományok doktorának, valamint felkent papjának lesz kikiáltva kap ráadásnak egy 1 éves K report online magazin előfizetést is! :-)

A szóban forgó jármű elölről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hátulról (a márkajelzést természetesen kikockáztam):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval? Mi lehet ez?

Update: flasy2101 nevű kedves kommentelő mondta meg először a jó választ. Bizony, ez egy Saturn Astra! Megmondom őszintén én a magyar utakon Saturn-t sem láttam ez idáig sokat, de hogy ezek Astra-t is gyártnak/árulnak a helyi piacra azt álmomban sem gondoltam volna. További érdekesség lehet, hogy a kocsinak magyar rendszáma volt ami 'U' betűvel kezdődött. Ki érti ezt? Hogy került ez vajon ide? A megfejtéshez gratulálok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr491932294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piettro 2010.04.18. 23:53:45

Egy új KIA - Opel Astráról koppintva?

Tommi 2010.04.21. 11:47:56

@klarky: Holden Astra, vagy Sima Opel Astra H

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.04.21. 12:42:20

@Tommi: Az Astraig stimmel a dolog, de nem az általatok említettek.

Segítségként javaslom a rendszám helyének és a lökhárítón lévő prizmának a megfigyelését.

fuel 2010.04.21. 18:33:48

Saturn Astra szerintem is
süti beállítások módosítása