K report

2 év

2011. augusztus 24. - klarky

Kicsiny blogom augusztus 23-án, azaz tegnap ünnepelte második születésnapját, így jelen poszt ennek, két parányi gyertya elfújásának állítana emléket. 

A tavalyi poszttal ellentétben most nem közölnék különösebb statisztikákat, – mellesleg az akkori számokat épp megdupláztam, ill. egy kicsit meg is haladtam, tehát időarányosan jó vagyok – helyette egy képet adnék közre, mely az oldalon használt szavak, kifejezések megoszlását szemléltetné vizuálisan. Nyilván amelyik szó nagyobb, az arányában többet szerepelt az oldalon, sűrűbben pattant ki a fejemből az egyes posztok farigcsálása közben.

 

 

 

Van viszont néhány újdonság is így az évforduló apropóján. Az oldal kapott favicont, azaz a címsorban a szabvány blog.hu –s logo helyett mostantól az oldal logoja látható, illetve a mobilsablonon is faragtam, az is egyedi lett.

 

Volt még pár ötletem, de egyelőre legyen elég ennyi, hagyjunk valamit a későbbiekre is. :-)

 

Az erre járóknak jó olvasgatást és kellemes ittlétet kívánok az elkövetkezőkre is, és hát mit is mondhatnék: megyek tovább! Stay tuned!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr663177736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása