K report

Ez így nekem OK

2011. november 04. - klarky

Nem nagyon szeretem, amikor az autóm ablaktörlője alá különböző szórólapokat tesznek, aminek két oka is van. Az egyik az az, hogy idegenek ne buzerálják a magára hagyott kocsit a parkolóban, mert attól mérges leszek. A másik pedig, hogy általában a betűzött papírdarab a párától vagy csapadéktól szinte azonnal átázik, majd az a szélvédőre száradva, nemhogy lemoshatatlanná válik, de lekaparni is alig lehet.

A minap azonban nagyon kellemes meglepetés ért. Lementem az autóhoz, és az ablaktörlő alatt egy ilyet találtam:

 

 

 

Egy szép színes papír, gondosan betéve egy darab genothermbe, minden oldala leforrasztva. Tyűűű, gondoltam magamban, ez igen. A gondos hirdető segített egyrészt magának (nem ázik át a papírja az első párás hajnalon) és kedvezett nekem is, hisz nincs az az időjárási körülmény, ami hatására átázna a hirdetménye, ergo nem okoz nekem se kellemetlenséget a későbbi eltávolításkor.

 

Annyira megtetszett a dolog, hogy ezt a reklámot el is tettem, még akkor is, ha kereket magam cserélek, mosatni meg pláne nagyon ritkán szoktam, hisz megoldom azt is magam.

 

Azt hiszem ez követendő példa minden cég előtt, így is lehet. Gratulálok a figyelmességükhöz és köszönöm az erőfeszítést, amit beleöltek ebbe a projektbe. Ez így nekem maradhat, tetszik!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr603353042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mefi · http://mefi.be/ 2011.11.07. 20:24:36

Nagyon kiraly, jo latni, hogy vannak ilyenek. :)

vancello · http://vancello.hu 2011.12.30. 18:24:26

A papíron kívül még műanyag hulladék is keletkezik miatta, szerintem nem jó ötlet.
süti beállítások módosítása