K report

A tökéletes karácsonyi ajándék (?)

2011. december 02. - klarky

Az ünnepekhez közeledve azt hiszem, mindenki postaládája alaposan ki van tömve a különböző áruházláncok vásárlásra csábító ajánlataival. Ezek közül van hasznos és tökéletesen haszontalan is, ugyanakkor azon túl, hogy környezetvédelmi szempontból minimum aggályosnak érzem a színes prospektusok létét is,  jómagam mindig érdeklődéssel forgatom őket, hogy úgy mondjam, soha nem lehet tudni alapon.

A napokban a Brit kék-fehér-piros áruházlánc karácsonyi ajándékötletekkel telepakolt kiadványa akadt a kezembe, aminek az alább lementett oldalához érve hangosan felnevettem. Hisz értem én, hogy a karácsony a szeretet ünnepe, meg azt is, hogy az ajándékoktól sokkal fontosabb az, hogy együtt van a család, de azért ha kérhetem a Jézuskát, nekem egy Evian ásványvíztől többet hozzon már, mert azt hiszem, hogy idén elég jó fiú voltam…

 

A kép alapján azt is gondolhatnám, hogy a válságban így mulatnak az angolok, szerintük karácsonyra 1,5 liter víz bőven megteszi, de inkább remélem, hogy még nincs ekkora baj és a tördelő nézett be valamit. Egyébként a Szaharában biztos rettenetesen tudna örülni ennek egy sivatagi vándor, de itt Európa közepén talán ez egy picit erős.

 

(a kép klikkre megnő!)

 

 

Mondjuk az ára valóban ünnepi, ilyet aztán nem vennék mindennap :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr433432486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása