K report

LEGO 7942 átépítés

2013. február 25. - klarky

Alapvetően nem vagyok egy MOC-oló típusú legózó, nekem ez a hobby egészen másról szól. Én sokkal inkább tekintek a készletekre gyűjtői szemmel (és ez esetben is főként a régi játékok vonzanak), mint egy átépítésre váró kocka halomra és ezzel semmiképp nem kívánom csorbítani a tényt, hogy igenis a legotól kevés kreatívabb játék létezik.

A minap épp a nemrégiben vett 7942 –es készletet akartam visszacsomagolni a dobozába, amikor azon kaptam magam, hogy építkezem. Először csak annyit akartam megnézni, hogy össze lehet-e építeni az alvázat egy 3 tengelyes megoldássá, majd amikor ez megvolt azon munkálkodtam, hogy mi lenne, ha az eredeti csőrös kialakítást klasszikus bulldogpofává alakítanám. Mire ez is elkészült már be is szippantott a gépezet, nézegettem az alkatrészeket és csak raktam, raktam őket, miközben egy teherautó bontakozott ki a kezeim közt.

Innentől tudatosan haladtam. Mivel én a 4 stud nagy rajongója vagyok csak ebben a szélességben gondolkodtam, igaz ez a készlet már abból az időből való, amikor javában sárvédőíveztek a gyár autói, azaz még 4 pötty szélesek voltak, de már ott toporogtak az ajtóban a 6 egység széles modellek is. (De minek? Én ezt sosem bocsátom meg a cégnek…)

Szóval maradtam a 4 pöttynél (exkluzíve sárvédő ív, azaz túlnyúlást addig engedtem) és azt találtam ki, hogy az alapkészlet összes elemét felhasználom, kerül, amibe kerül. Ezt a célkitűzésem olyan hatékonysággal sikerült megvalósítanom, hogy mindössze két alkatrész maradt ki, - ill. legyen másfél, mivel az új teherautó vonatható kialakítású, így a megmaradt vonórúd akár be is vethető - továbbá egy motorháztető került még vissza a dobozba.

Igyekeztem részletes és (ha lehet ilyet egy játék esetében mondani) élethű maradni miközben az is szempont volt, hogy színben, formában, szimmetriában egységes maradjon az új jármű. Így sikerült:

És kb. így néz ki menetkészen, bevetésre várva, ez a multifunkciós, magas hasmagasságú, terepjáró szerkocsi, amivel nincs az az erdő közepében lezuhanó repülő, amit ne lehetne eloltani, kimenteni.

fehér_elölről_540.jpg 

 fehér_hátulról_540.jpg

Jó móka volt, el is ment vele vagy másfél óra mire kész lett. Azt hiszem fogok még ilyen átépítéseket csinálni ha csomagolok, és megfogadom Ole Kirk egykori tanácsát: Leg Godt! azaz Játssz jól!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr235104471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri84 2013.04.09. 09:39:34

Pofás kis alkotás lett. Én is legózom 28 éves fejjel, nemrég kezdtem el újra vásárolni. :)
süti beállítások módosítása