K report

Kerékpártömlő-automata

2013. szeptember 02. - klarky

Tegnap délután Lillafüreden jártam, ahol a Hámori tó körbesétálása közben a Tókert étterem alatti terméskő falon szokatlan sárga dobozra lettem figyelmes. Kíváncsiságom azonnal a közelébe vezényelt, odaérve pedig ezt pillanthattam meg:

tömlő_automata.jpg

Egy automata, amiből a város egyik legrégebbi kerékpárboltja és a Continental jóvoltából különböző kerékpártípusokhoz és átmérőkhöz gumibelső vásárolható. Aki hozzám hasonlóan szenvedett már kisebb „balesetet” egy ledefektelt gumi formájában nyilván örül a kezdeményezésnek, hisz hétvégén, pláne a hegyekben nem nagyon van más alkatrész beszerzési mód, úgyhogy remélem, beválik az ötlet és mind többek tudatába fog beépülni, hogy ha baj van, a Palotaszálló alatti kanyarban ott a megoldás.

Már csak arra nem tudtam rájönni, hogyha ki is cserélem a belsőt, akkor mivel tudom felfújni a kereket. Pumpát szerintem elég kevesen hordanak maguknál, ha igen akkor már egy belső sem foglal sokkal több helyet, ha meg van például a pórul járt kerekesnél defektjavító spray, akkor felesleges a belső.

A probléma megoldására lehet, hogy van válasz, csak én voltam figyelmetlen, de ha még nincs kitalálva a dolog javaslom az üzemeltetőnek, hogy tegyenek le egy pumpát a kétféle szelep adapterrel az étterembe és erre hívják fel az automatán is a figyelmet, mert ezzel így még nem feltétlenül van előrébb az, akinek lapos lett a kereke.

Esetleg lehet még egy megoldás, ha történetesen a Hámori tó vízébül veszik ki a Zoxigént, de Szalacsi bácsit sem láttam a környéken sehol, úgyhogy azt hiszem, ez felejtős. :-)

Szóval ilyen is van ma már, ha úgy alakul tessék igénybe venni. Ha pedig valaki, pld. okostelefonján épp azt kutatja a Bükkben, hogy nyakig sárosan honnan szerezzen átmenetileg működésképtelenné váló MTB-jéhez egy belsőt az ide kattintson. A pumpa beszerzéséhez pedig sok szerencsét!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr65488779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása