K report

Antré

2009. augusztus 23. - klarky

Az a fajta ember vagyok, aki figyel a világra. Ikrek jegyben születtem, minden érdekel és persze mindenről meg is van a véleményem. Eddig az elméleteimet max. a közvetlen környezetemnek mantráztam, esetleg magamban forgattam a szavakat a végtelenségig.

 

Most úgy döntöttem ennek véget vetek és kiordítom a nagyvilágba. Had tudja meg mindenki mi foglakoztat, aztán ha van kedve álljon mellém, vagy mondja el az ellenkezőjét.

 

Ma már ez könnyedén mehet, és ha kicsit megkésve is, de Isten hozott virtuális világ!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr621333614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása