K report

Egy kép többet mond ezer szónál

2009. december 02. - klarky

 

Tegnap reggel arra ébredt az ország apraja-nagyja, hogy Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter lemondott pozíciójáról.
 
Nem mondom, azonnal levert a víz, azon gondolkodtam, hogy ez a rendkívüli képességekkel bíró ember (akinek már az oviban is Herman Ottó volt a jele), vajon egy óra, vagy egy napon belül kap valami jó kis pozíciót, zsíros állást.
 
Persze nem kellett sokáig aggódnom, kisvártatva jött is a hír, hogy a kiváló szaktekintélyt a PricewaterhouseCoopers fogja állományába fogadni és nyílván nem a portás (bocsánat, emberi erőforrás imput-output manager) pozícióba.
 
Mivel ez a cég nekem maximum csikó koromból, állásbörzékről rémlett, gondoltam ráguglizok már, mivel is foglalkozik ez a remekbe szabott munkáltató. Ahogy a honlapjuk nyitóképét megláttam, azonnal megértettem mindent. Nincs itt semmi másról szó, minthogy végre egy szervezet, ami olyan embereket alkalmaz, akinek nagymértékű elméleti tudásán túl gyakorlati tapasztalata is van. Hisz ki más is lehetne a slide show 1-es kockájához rendelt téma alkalmasabb vezetője, mint a jó öreg Draskovics elvtárs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miután elméláztam a nyilvánvalónak látszó összefüggéseken, rájöttem arra, hogy bennünk van a hiba. Én nem is értem a magyar lelkületet, igazán lehetnénk picit boldogabbak. Mert hát valljuk be őszintén, van-e a Föld nevű bolygónak még egy ilyen jól kiszámítható módon működő országa? Ugye nincs. Az következett be amit vártunk… „Megfelelő” ember a „megfelelő” helyre.
 
ui.: pedig annyira megfogadtam, hogy nem fogok politikáról írni, de ez...

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr401570116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása