K report

Egy kiállítás gépei

2011. május 09. - klarky

Mióta AFOL lettem vettem is és kaptam is pár új LEGO készletet, amik tárolását valahogy meg kellett oldanom. A régi, kisebb szettek esetében nem volt gond, azokat fogtam és zacskózás után egy szép nagy dobozba tettem, ugyanakkor a Technic „játékok” már nem voltak ilyen egyszerűek, hisz azokat a darabokat egyrészt nem kapja csak úgy szét az ember ha már egyszer összerakta, másrészt viszont olyan szépek, hogy gondoltam azokat valahová csak ki kéne tenni, hisz büszke is vagyok rájuk.

Egy ideig ezek összerakva a nappali padlóján pihentek, ami nem volt rossz, mert eléggé impozáns látványt nyújtottak (nagyjából úgy nézett ki a szoba, mint egy exkluzív játékbolt) de ez mégsem lehetett állandó megoldás, így lépnem kellett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt találtam ki, hogy egy polcot fabrikálok nekik és legalább a nagyokat kirakom valahova, remélhetőleg minden erre járó megrökönyödésére. :-)

 

Azt tudtam, hogy olyan helyre van szükségem, ahol nem éri állandóan a nap, mert nem szerettem volna, ha megfakulnak és/vagy megsárgulnak az elemek, így a lakásban bolyongva úgy határoztam, hogy az előszoba fala lesz az ideális helyszín.

 

Mértem, boltokat jártam, és mivel pont a megfelelő paraméterekkel bíró gyári polc nem volt sehol, legyártattam külön (~2.200.- HUF).

 

Ezt követően felfúrtam a falra az új szerzeményemet és ráraktam néhány nagyobb darab járgányt.

 

Tekintve, hogy ezek a játékok nagyon nem szeretik a port (ill. ők lehet, hogy szeretik, de én utálom őket portalanítani) eldöntöttem, hogy üveget szabatok méretre, majd egy burát készítek a lefedésükre. Ennek megfelelően eljárva ~1.600.- HUF-os beruházással, némi maradék sziloplaszttal és pár szabad órával elkészítettem a vitrint. Így néz ki most a falam.

 

 

 

Ami nem fért fel, azok – tekintve, hogy nem túl nagyok amúgy sem – mennek a dobozba, kivéve a 8047-es excavator, mert az itt pihen az íróasztalomon.

 

Ezzel a mostani állomány elhelyezését megoldottam ugyan, de már előre félek, hogy mi lesz, ha megakad a szemem egy új darabon. Azt vajon hova fogom tenni?

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr752890756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.05.13. 09:14:04

mennyire szépen egyszerű. jól néz ki a falon, na.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.05.13. 11:26:11

@tutuka: Köszönöm! Jólesik, hogy pont a Nagykövet Úr mondja ezt! :-)

Rékocs 2011.06.30. 19:48:42

Roppant egyszerű, de iszonyatosan ízléses megoldás. Kell ilyen nekem!

TavaszTündére 2012.02.24. 14:48:31

AFOL = Awesome Fan Of Lego? :)
süti beállítások módosítása