K report

Citroen C4 Picasso facelifting

2013. április 03. - klarky

Mikor néhány nappal ezelőtt megláttam a neten a Citroen családi autójának új lesifotóit már tudtam, hogy az az orr nem álca, nem a fotósok és kíváncsiskodók félrevezetésére van kreálva, a fura front bizony pontosan úgy lesz megcsinálva, ahogy látható.

Azért voltam ebben felettébb biztos, mert a képen Citroen volt és ez a gyártó világ életében arról volt híres, hogy nem sokat törődött a trendekkel, ha olyanja volt a legmerészebb formákat is bátran a piacra dobta, aztán volt, hogy ez nagyon bejött, volt, hogy nagyon nem.

Az új Picasso formavilágával sem lehet mondani, hogy felültek volna a mainstream-re, mert ez a lámpacsoport bizony nem egy egyszerűen megemészthető designelem. Az az érdekes, ha nézem alulról és eljutok az alsó lámpa tetejéig azt mondom remek. Ha felülről közelítek az orr közepéig simán tetszik. De ha együtt látom a két fényforrást, hát lever a víz, ez olyan ronda, hogy a Fiat Multiplája ehhez képest ipari-formatervezési bravúr és nem azért mert az olyan szép (tudom, hogy sokan utálják, de nekem nagyon tetszik) hanem azért, mert az a modell legalább egységesen megdöbbentő.

Szóval a Citroen most megint húzott egy merészet (amúgy nem tudtam, hogy ilyen jól állnak anyagilag, hogy ez most belefér, de ez legyen az ő bajuk) és kidobták ezt a bízvást megosztó formát, ami megmondom őszintén csodálnám ha sokáig a piacon maradna, mert ebből tömegeket eladni… Na de bízzuk a vevőkre.

Tekintettel viszont arra, hogy egyrészt rendes vagyok, másrészt meg kedvelem a márkát gondoltam segítek. Ne költsenek feleslegesen majd a ráncfelvarrás tervezőire, már meg is csináltam nekik az új ormányt, szerintem ez minden jelentősebb vásárlói körben elfogadható. Lehet, hogy kicsit konzervatív, de szerintem jó lesz. Hajrá srácok, vigyétek nyugodtan! :-)

citroen_c4_picasso_facelifting.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr585192371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása