K report

Fények, vonalak, árnyak

2015. december 01. - klarky

Ha valaki böngészi az oldal archívumát, (esetleg járt már erre korábban) szembesülhet a ténnyel, hogy szeretek rajzolgatni. A papírra főleg autók kerülnek, aztán azok vagy még ceruzás formában szkenner révén digitalizálódnak vagy eleve a gépben öltenek testet.

Van itt mindenféle ábrázolás, kezdeti, több mint 20 éve készült szárnypróbálgatás, 3D –s kísérletezgetés és különféle rajzprogramokban elkészült mű egyaránt.

Legutóbb szintén PS –ben csúsztattam meg a digitábla ceruzájának hegyét és for the record (ill. leginkább azért mert nekem tetszik az eredmény és sokat dolgoztam rajta) gondoltam ezt is megosztanám az érdeklődő közönséggel.

Jól tudom, hogy még ez sem egy Bertone vagy Giugiaro szintű remekmű, Chris Bangle is álmosan lapozna tovább ha látná, de azért én örülök neki és büszke vagyok a művemre. :-)

A történet az egészhez annyi, hogy mint oly sokszor lenni szokott egyik alkalommal unalmamban egy füzetbe rajzolgattam mindenféle skicceket. Ez az alap valahogy megtetszett és lefotóztam azon célból, hogy majd később hátha jó lesz még valamire.

Egyik este lefekvés után a tabletet nyomogattam és szembe jött velem a ceruzás firkálmányom, amit gyorsan, még ott helyben 10 perc alatt az ujjammal ki is festettem az Autodesk Sketchbook alkalmazás segítségével.

Ahogy nézegettem a zöld pacát arra jutottam, hogy érdemes lenne kicsit alaposabban nekifeküdni a dolognak és kiszínezni rendesen, ahogy az legjobb tudásom szerint tőlem telik.

autodesk_sketch.jpg

Időközben változott kissé a koncepció. A British Racing Green –ből hivalkodó narancs lett és az oldalt végighúzódó törésvonalat, mely alá eredendően homorú felületet képzeltem domborúvá változtattam. Az így elkészült modern kori duo posti –t olasz trikolórral láttam el, egy kis árnyék itt, egy kis fénytörés ott és máris készen állt a legújabb kreálmányom.

Csináltam a projektnek egy egyszerű bemutató oldalt is, így akit érdekel az előtte – utána fázis az az alábbi képre kattintva húzgálhatja az egerét.

elotte_utana.jpg

Én pedig megyek tovább, legközelebb még jobb leszek, hisz csak az örök elégedetlenség az, ami tovább viszi a világot! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr368130172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása