K report

2009 summary - Az év utolsó posztja

2009. december 31. - klarky

az év első napján másnaposan ébredtem. voltam snowboardozni Jahodnán (SK), Mátraszentistvánon és Bánkúton. a névnapomat 2 druszámmal szintén elég erősen ünnepeltük meg. összevesztem egy haverlánnyal, jókat főztünk, voltunk a Fotel kávézóban aztán kibékültünk. később megint Angliában jártam. láttam minden kötelező látványosságot mégegyszer, utaztam naracssárga repülővel és piros buszon, láttam fekete taxit és ittam szörppel sört, aztán megvettem életem első autójára életem első könnyűfém-felnijét. a nyár hatalmas készülődés jegyében telt. férjhez ment a húgom, majd egy olyan emberrel akivel azt hittem így, vagy úgy de elválaszthatatlan lesz az életünk külön utakra mentünk. levezettem egyhuzamban 820 kilométert, később aludtam az Adrián óvárosban, megtudtam milyen úgy élni, hogy a konyhaajtó a járókelőkkel teli utcára nyílik. nem ettem halat és tengeri herkentyűt, cserébe utaztam üveg aljú hajón és kisvonaton. fürödtem a vörös szigetnél és láttam a Plitvice-i tavakat, aludtam egyedül és mással, voltam Tokajban és a Balatonon, ittam finom bort, ettem finom ételeket. fürödtem a magyar tengerben, elvesztettem még egy embert az életemben, de – ettől teljesen függetlenül - lett egy új autó is a családban, voltam színházban, koncerten, kicseréltem a telefonom, kaptam sok-sok örömöt és remélem volt olyan akinek én adtam, láttam naplementét és heves vihart, kapartam szélvédőt, sepertem havat, vettem ajándékot, kaptam is eleget, dolgoztam, tanultam, vizsgáztam, elindítottam ezt a bloggot…

Ez volt 2009, legalábbis ami így nagyhírtelen eszembe jutott. Nem volt rossz év, de annyira jó sem. Azért remélem legalább ilyen meglesz a következő is. Magamnak írtam, nem másnak. Arra talán jó, hogy egy év múlva elolvasva eszembe jussanak rég elfeledett dolgok.

Boldog Új Évet!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piettro 2010.01.01. 13:04:33

...találkoztál rég nem látott barátokkal, ismerősökkel...ugye?! Ezt kihagyni a felsorolásból...:)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.01.03. 15:31:53

@piettro: Maximálisan igazad van, bocsi!

Csak leültem és írtam, ami épp eszembe jutott... 8-) A 2010-esbe beleírlak, remélem idén is találkozunk! 8-)))