K report

Miért nem megyek október elején Franciaországba?

2010. augusztus 06. - klarky

Pár bejegyzéssel korábban említettem, hogy pályázatot küldtem be egy, az interneten meghirdetett design versenyre, melynek eredményéről tájékoztatni fogom az erre járókat. Nos, magam sem gondoltam volna, hogy ilyen hamar sor kerül erre, de ma levelet hozott posta. 

Most már elárulhatom, hogy a pályázat tárgya az volt, hogy a mostanában debütáló Citroën DS3 számára, annak tetőborításra és kesztyűtartó-fedélre kellett mintát alkotni, amit majd a kedves vásárló egyedi opcióként megrendelhet új kedvence számára.

A felhívást tartalmazó honlap szigorú formai és tartalmi követelményeket rögzített, melyeket figyelembe véve magam is elkészítettem egy pályaművet, amit határidőre meg is küldtem az ítészeknek. Ma levélben értesítettek arról, hogy megvolt az első szűrő, a honlapon várják a szavazatokat, melyik is legyen a győztes, ami az erkölcsi elismerésen túl (azért nagy dolog lehet az, ha valaki a munkáját viszont láthatja az utcán) pénzjutalomban is részesül, amit október elején adnak át pompás ceremónia közepette.

 
A zsűri által szavazásra bocsájtott munkákra itt lehet szavazni szeptember 5-ig, ha valakit érdekel kattintgassa végig a pályaműveket.
 
Ennyi bevezető után, most már elárulhatom, hogy az első 50-be nem kerültem be, így most, hogy már semmi tétje nincs a dolognak bemutatom az én tervemet is. (a koncepció az volt, hogy a három karika három utast szimbolizál, körülöttük a piros csíkok pedig az áramló levegő, ahogy a szélcsatorna mutatná)
 
Ez lenne kívülről:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
És ezt lehetne látni bent:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tehát egy biztos, ilyen mintával kereskedésből Citroën DS3 biztosan nem fog kigördülni, ha valaki mégis látna egyet a világ útjain kérem fotózza le nekem, had vegyem fel a kapcsolatot egy nemzetközi jogásszal, hogy legalább az angol nyelvű szabályzatot értelmezze nekem mire is van joguk a kiíróknak a pályaművekkel kapcsolatosan a továbbiakban. ( :-) )
 
És ha már a hivatalos oldalon úgysem lehet az én verziómra szavazni gondoltam megkérdezem itt. Mi a véleményetek a tervről?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr752204279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása