K report

Őszintén vicces autóhirdetés

2011. március 05. - klarky

 

 

 

 A neten bolyongva akadtam erre az autóhirdetésre, melyben az eladó egy nagy adag humorba burkolt őszinteségi rohamot tálalt a nyájas olvasó elé. Tudom, hogy nem egyedi eset egy ilyen ad, van belőle jócskán a neten (én is találtam már, hogy az unalomig ismert CsontiCar-os hirdetésekről ne is beszéljünk), de ez szerintem akkor is kimagaslik a sűrű mezőnyből.

A hirdetésről készített képernyőmentés kattintásra megnő, így gondoltam megőrizhetem az utókornak ezt a gyöngyszemet. Amúgy érdekelne, hogy marketing szempontjából mennyire lehet hatékony egy ilyen fajta szövegezés. Vennétek autót egy ilyen csókától?
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr42713100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása