K report

Én kis kertész legény vagyok

2011. június 09. - klarky

Igazi városi gyerekként kiskorom óta panelben laktam. A kezdetektől úgy gondoltam, ha kertem nem is lesz egyhamar legalább egy erkélyre hagy tegyek szert, ha egyszer saját lakásba költözök. Anno, mikor nézegettem a szóba jöhető ojjektumokat ez fontos szempont volt a választásnál, én nem értem be egy egyszerű loggiával, nekem nagy erkély kellett. 

Őszintén szólva miután meglett nem sok mindenre használtam (manapság az is nagy szó, ha valaki nem lomosnak használja, elképesztő dolgokat lehet látni ha az utcáról feltekintünk egy magas házra), de nyugtat a tudat, hogy valahova ki lehet menni ha kedvem szottyan, arról már nem is beszélve milyen klassz nyáron meginni rajta egy hideg sört, miközben nézi az ember az utca forgatagát.
 
Szóval nincs belakva az erkély igazán, nincsenek székek, asztalok, de virág a kezdetektől fogva volt a balkonládákban.
 
Rengeteg mindennel próbálkoztam az elmúlt években, volt már muskátlim, árvácskám, büdöském, egynyári és évelő növényeim, de igazából egyik sem vált be. Vagy kiégtek a tűző napon vagy csak egyszerűen nem szerették a helyüket, maradandót nem sikerült alkotnom velük. Tavaly úgy gondoltam, teszek még egy utolsó próbát, ha nem megy felszámolom az ültetvényem és befejezem a kertészkedést. Utolsó kísérletemben sziklakerti növényeket vettem, tavaly kiültettem őket és télre sem vettem be őket, igazi rideg tartásban voltak kint a hidegben.
 
Azt kell, hogy mondjam, remek választás volt. Idén gyönyörűen fejlődésnek indultak és láss csodát, a kövirózsa olyan jól érzi magát, hogy mindhárom ládikában virágozni kezdtek. Ilyet még én nem is láttam, gyorsan meg is örökítettem. Íme a képek:
 

És még pár:

 

Ha valaki virágültetésben gondolkodik hasonló helyre nagyon ajánlom ezeket a növényeket. Gyakorlatilag törődést nem is igényelnek, szépen belakják a helyüket és tündökölnek egész évben. Kis szerencsével ahogy látható még virágokat is hoznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr382970536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása