K report

17. Miskolc rally

2010. április 28. - klarky

Jelen bejegyzés kicsit megkésve születik – valamiért nem ment nálam az indafotó – de úgy gondoltam, ha már ott jártam és csináltam pár fotót akkor megmutatom a nagyvilágnak.

Hétvégén tehát megrendezésre került a 17. Miskolc rally, aminek egyik gyorsasági szakaszára jómagam is kilátogattam. Autó és autósport nagy rajongójaként reggel fél 7-kor a cimborám sürgető telefonjára keltem és 8 órakor már a Bükk hegyeit másztam Bükkszentlászló határában annak érdekében, hogy a lehető legjobb helyett csíphessük meg láthatóság szempontjából.
Jelen írást inkább egy kis ízelítőnek szánnám bemutatva néhány autót és a gyorsasági szakasz befutójának pár pillanatát, ezzel is érzékeltetve az esemény hangulatát.
Maga a gyorsasági szakasz oly sok izgalmat nem tartogatott, hacsak azt nem, hogy a technikás részen elég sok autó került eldobásra, láttunk olyan Honda Civic-et ill. Lada-t, melyeket szó szerint csak a bukókeret tartott össze. A kicsúszások, balesetek miatt elég sok holtidő volt a délelőtt folyamán, de összességében kellemesen telt az idő. A DVTK stadion környékén remek technikai zóna lett kialakítva, ahová mindenki ingyenesen ellátogathatott. Itt meg lehetett tekinteni a rally boszorkánykonyháját, a helyet, ahol gyakorlatilag élnek a csapatok, (újjá)születnek az autók.
Tehát a képek:
További képek:

 

És egy rövid video befutó utáni motorhörgéssel:

(Egyáltalán nem tartozik a tárgyhoz, de nem állom meg, hogy ne kérdezzem meg: Fenti képek egy Samsung S5230 mobiltelefonnal készültek. Mutasson már valaki még egy telefont, ami ilyen minőségű képeket készít. Komolyan kíváncsi vagyok rá, mert szerintem ez átlagon felül dolgozik.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreport.blog.hu/api/trackback/id/tr391960033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása